agklausen wrote:Dere bor uansett ikke på samme sted nå
Tøff nå, Klausen! Mari: Han har nettopp skjønt det selv, så ikke la deg mobbe!!
Moderator: Martin
agklausen wrote:Så over til dette med sambo-funksjonen i Casa del Atle. Det vil jo løse en hel haug med problemer. Atle får noen som venter hjemme når han har vært på tur. Mari får noen å vente på når Atle er på tur. Og så kan de glede seg sammen når Atle kommer hjem. Arbeidsfordelingen vil sikkert ordne seg greit, etter som begge er såvidt strukturerte mennesker.
Bondekona wrote:agklausen wrote:Dere bor uansett ikke på samme sted nå
mariht wrote: det er der du tar feil... jeg skal ut å handle, og så passer jeg på å komme hjem akkurat sånn at atle har ferdig middagen...

Martin wrote:
Har du virkelig lyst til dette, Atle lærte å lage potetstappe fra pose for noen år siden. Ergo @le kan ikke lage mat....
mariht wrote: det er der du tar feil... jeg skal ut å handle, og så passer jeg på å komme hjem akkurat sånn at atle har ferdig middagen...
mariht wrote: jeg sa jeg ikke hadde spist pølser her, men jeg glemte jo ikea.. der har det gått ned noen
mariht wrote:agklausen wrote:Så over til dette med sambo-funksjonen i Casa del Atle. Det vil jo løse en hel haug med problemer. Atle får noen som venter hjemme når han har vært på tur. Mari får noen å vente på når Atle er på tur. Og så kan de glede seg sammen når Atle kommer hjem. Arbeidsfordelingen vil sikkert ordne seg greit, etter som begge er såvidt strukturerte mennesker.
det er der du tar feil... jeg skal ut å handle, og så passer jeg på å komme hjem akkurat sånn at atle har ferdig middagen...
KnutK wrote:agklausen wrote:Hva preller av?
Vann på gåsa!
agklausen wrote:mariht wrote: det er der du tar feil... jeg skal ut å handle, og så passer jeg på å komme hjem akkurat sånn at atle har ferdig middagen...
Selv om du er god til å handle er du ikke ute å handler så lenge som Atle er på tur. Han reiser tross alt verden rundt i korte og lange perioder. Andre fordeler for din del er jo at han ikke tar med seg bilen når han er på tur.mariht wrote: jeg sa jeg ikke hadde spist pølser her, men jeg glemte jo ikea.. der har det gått ned noen
Hihi, det var det jeg visste. Du kunne ikke stå imot pølsefristelsen
mariht wrote:Bondekona wrote:agklausen wrote:Dere bor uansett ikke på samme sted nå
okei, jeg må innrømme at jeg tok feil og bøyer meg i støvet... jeg tenkte du var Kristin, men da var jeg for kjapp... og Klausen: det preller av
Users browsing this forum: No registered users and 8 guests