Gjeldsslaveforeningen avd JavelForum

Her kan du skrive alt om ingenting, og ingenting (ok, kanskje litt) om Island

Moderator: Martin

Postby Bondekona » Fri Jan 26, 2007 12:35 pm

agklausen wrote:Dere bor uansett ikke på samme sted nå :wink:

Tøff nå, Klausen! Mari: Han har nettopp skjønt det selv, så ikke la deg mobbe!! :)
Bondekona
Begynner å komme seg

Postby Yngvi Freyr » Fri Jan 26, 2007 12:52 pm

Hehe... Der fikk du så det passa klausen :lol:
Det finnes ikke problemer, bare løsninger...
Yngvi Freyr
Admiral
Admiral

Postby Hilde » Fri Jan 26, 2007 12:58 pm

Men tilbake til det å bo hos Atle. Synes ordningsen med at dere passer ungen er bra. Så kan jo dere lære hverandre endel ting og det er jo flott. Han lærer deg om livet og du lærer ham om andre ting. Dessuten har han jo vært i forsvaret og kan sikkert vaske.. Ungen blir selvfølgelig snill, den er jo Martins og min og vi er jo snille mennesker
Hilde
Aktiv poster

Postby agklausen » Fri Jan 26, 2007 2:22 pm

HALLO?! Jeg må da få sole meg litt i glansen etter å ha oppklart mysteriet. Og når jeg er såpass treig er det jo helt greit å disse de som er treigere. Det er jo helt naturlig det. Dessuten syns jeg ikke det var å ta hardt i å bekrefte at T og M ikke bor på samme sted, eller område, nå. Det var jo en oppklarende informasjon. Det eneste jeg har sett av den mye omtalte bondegården er jo en oppkjørsel med et enormt rør liggende midt i...

Så over til dette med sambo-funksjonen i Casa del Atle. Det vil jo løse en hel haug med problemer. Atle får noen som venter hjemme når han har vært på tur. Mari får noen å vente på når Atle er på tur. Og så kan de glede seg sammen når Atle kommer hjem. Arbeidsfordelingen vil sikkert ordne seg greit, etter som begge er såvidt strukturerte mennesker.
agklausen
En av JavelForums konger

Postby mariht » Fri Jan 26, 2007 3:56 pm

agklausen wrote:Så over til dette med sambo-funksjonen i Casa del Atle. Det vil jo løse en hel haug med problemer. Atle får noen som venter hjemme når han har vært på tur. Mari får noen å vente på når Atle er på tur. Og så kan de glede seg sammen når Atle kommer hjem. Arbeidsfordelingen vil sikkert ordne seg greit, etter som begge er såvidt strukturerte mennesker.

det er der du tar feil... jeg skal ut å handle, og så passer jeg på å komme hjem akkurat sånn at atle har ferdig middagen...
mariht
Veldig aktiv poster

Postby mariht » Fri Jan 26, 2007 3:57 pm

Bondekona wrote:

Tøff nå, Klausen! Mari: Han har nettopp skjønt det selv, så ikke la deg mobbe!! :)

okei, jeg må innrømme at jeg tok feil og bøyer meg i støvet... jeg tenkte du var Kristin, men da var jeg for kjapp... og Klausen: det preller av :lol:
mariht
Veldig aktiv poster

Postby agklausen » Fri Jan 26, 2007 3:58 pm

Hva preller av?
agklausen
En av JavelForums konger

Postby Martin » Fri Jan 26, 2007 7:11 pm

mariht wrote: det er der du tar feil... jeg skal ut å handle, og så passer jeg på å komme hjem akkurat sånn at atle har ferdig middagen...

Har du virkelig lyst til dette, Atle lærte å lage potetstappe fra pose for noen år siden. Ergo @le kan ikke lage mat....
Martin
Forumpolizei
Forumpolizei

Postby Martin » Fri Jan 26, 2007 9:06 pm

Dessuten forlanger jeg å være medlem igjen, Hilde sier at jeg er kastet ut, men jeg betaler virkelig på dette...
Martin
Forumpolizei
Forumpolizei

Postby mariht » Fri Jan 26, 2007 11:51 pm

Martin wrote:
Har du virkelig lyst til dette, Atle lærte å lage potetstappe fra pose for noen år siden. Ergo @le kan ikke lage mat....

merker jeg må tenke litt på dette gitt. mulig det blir litt ensidig kost i så fall. man blir forresten litt bortskjemt av å jobbe på kjøkken, så det kan hende jeg trenger nokså lang betenkningstid... mat er bra! forresten må jeg erkjenne mine synder.. jeg sa jeg ikke hadde spist pølser her, men jeg glemte jo ikea.. der har det gått ned noen.. sikkert til yngvi og klausens store glede
mariht
Veldig aktiv poster

Postby sjefen » Sat Jan 27, 2007 12:26 am

for å prøve å spore litt tilbake på opprinnelig tema, som var gjeldsslaveforeningen, så lurer jeg på om jeg får være med. Jeg eier ingenting, men har pådratt meg ett stk studielån som onkel staten allerede vil ha tilbake, selv om jeg enda er i utdannelse. I tillegg ser det ut til at jeg og romkameraten ryker på en smell med den til nå ukjente husverten vår (han har nå tilkjennegitt seg etter 6 mnd fravær).
Klar for nye eventyr

"Be careful, there's more than enough rope to hang yourself with."
sjefen
Superduperposter

Postby agklausen » Sat Jan 27, 2007 12:14 pm

mariht wrote: det er der du tar feil... jeg skal ut å handle, og så passer jeg på å komme hjem akkurat sånn at atle har ferdig middagen...

Selv om du er god til å handle er du ikke ute å handler så lenge som Atle er på tur. Han reiser tross alt verden rundt i korte og lange perioder. Andre fordeler for din del er jo at han ikke tar med seg bilen når han er på tur.

mariht wrote: jeg sa jeg ikke hadde spist pølser her, men jeg glemte jo ikea.. der har det gått ned noen

Hihi, det var det jeg visste. Du kunne ikke stå imot pølsefristelsen :wink:
agklausen
En av JavelForums konger

Postby KnutK » Sat Jan 27, 2007 1:48 pm

agklausen wrote:Hva preller av?

Vann på gåsa!
Det er bedre å drite seg ut enn å dø av forstoppelse....
KnutK
En av JavelForums konger

Postby atlecm » Sat Jan 27, 2007 3:02 pm

Farlig å være borte fra Forumet merker jeg. Nei, jeg skal ikke har unger eller noe annet ikkebetalende inn i villaen (ennå ei uke før jeg får svar) på permanent basis. Ikke på regelmessig basis heller. Tror faktisk jeg ikke er egnet til noe barnepass. Selvinnsikt er bra sa Martin, så det så. Hilde vet også om mine matlagingskunnskaper, jeg hører om det stadig vekk.
Beklager verden.
Atle Coward Markussen
www.atlecm.com
atlecm
En av JavelForums konger

Postby The Dude » Sat Jan 27, 2007 4:25 pm

mariht wrote:
agklausen wrote:Så over til dette med sambo-funksjonen i Casa del Atle. Det vil jo løse en hel haug med problemer. Atle får noen som venter hjemme når han har vært på tur. Mari får noen å vente på når Atle er på tur. Og så kan de glede seg sammen når Atle kommer hjem. Arbeidsfordelingen vil sikkert ordne seg greit, etter som begge er såvidt strukturerte mennesker.

det er der du tar feil... jeg skal ut å handle, og så passer jeg på å komme hjem akkurat sånn at atle har ferdig middagen...

KnutK wrote:
agklausen wrote:Hva preller av?

Vann på gåsa!

agklausen wrote:

Selv om du er god til å handle er du ikke ute å handler så lenge som Atle er på tur. Han reiser tross alt verden rundt i korte og lange perioder. Andre fordeler for din del er jo at han ikke tar med seg bilen når han er på tur.

mariht wrote: jeg sa jeg ikke hadde spist pølser her, men jeg glemte jo ikea.. der har det gått ned noen

Hihi, det var det jeg visste. Du kunne ikke stå imot pølsefristelsen :wink:

mariht wrote:
Bondekona wrote:

okei, jeg må innrømme at jeg tok feil og bøyer meg i støvet... jeg tenkte du var Kristin, men da var jeg for kjapp... og Klausen: det preller av :lol:

Alle andre lagde sånn tøffe sitat fra andre her.. så jeg vil og delta i det.
The Dude
Veldig aktiv poster

PreviousNext

Return to Åpen post