BRA, eller dritt tradisjon

Her kan du skrive alt om ingenting, og ingenting (ok, kanskje litt) om Island

Moderator: Martin

Hva mener du om å bruke Forum som et kommunikasjons verktøy ?

Bra ?
18
100%
Eller dritt-tradisjon
0
No votes

Total votes : 18

Postby KnutK » Thu Aug 30, 2007 11:13 am

Martin wrote:Ellers: angående tradisjoner:

Flatpakker?
Bra tradisjon, gjør at man kan frakte med seg ting som ellers hadde vært veldig uhendige. Litt mindre bra tradisjon når dritten skal settes sammen. Bruksanvisning er iallefall dritt-tradisjon!

Nattevakter?
Bra tradisjon når man kan sove og tjene penger samtidig, spesiellt bra hvis vaktene er lange slik at det blir mindre jobbing resten av uka.

Utslitte dempere på bilen?
Dyr dritt-tradisjon som jeg ærlig talt ikke hadde trodd skulle forekomme på en så ny bil som din.

Jobbehelg ?
Dritt-tradisjon, rett og slett en diaré-tradisjon. I allefall når to i en husholdning jobber forskjellige helger.

Rydding av boden?
Dritt-tradisjon mens det pågår, bra tradisjon når man har funnet igjen ting man ikke visste hvor var eller husket at man eide. Også bra tradisjon med tanke på beredskap til leteaksjoner og denslags.
Det er bedre å drite seg ut enn å dø av forstoppelse....
KnutK
En av JavelForums konger

Postby Martin » Fri Aug 31, 2007 10:00 am

Veldig gjennomtenkte svar her skjønner jeg, forstår at jeg var litt kjapp med å dømme alle disse tradisjonene
Martin
Forumpolizei
Forumpolizei

Postby pissboy » Mon Sep 03, 2007 7:54 am

Flatpakker?
Joda det kan jo være greit det. Som Knut sier, det er veldig hendig å frakte med seg flatpakker. Eneste minuset er jo at de alltid har enten altfor mange deler eller for lite.
Konklusjon: Både og. Men mest bra tradisjon.

Nattevakter?
Ukjent fenomen.
Konklusjon: ?????

Utslitte dempere på bil?
Skjønner ikke hva du mener. Aldri opplevd. Kjører kun kvalitetsbilder hvor det ikke er behov for å skifte dempere.
Konklusjon: Vil tippe en dritt tradisjon. Koster penger og er irriterende.

Jobbehelg?
Begge deler. For her er det penger å hente, men man går også glipp av masse morro på byen. Dillema.
Konklusjon: DRITT tradisjon

Rydding av boden?
Nok et ukjent fenomen.
Konklusjon: ?????
Pissboy
pissboy
Humorist

Postby agklausen » Tue Sep 04, 2007 11:42 pm

Det er lov å teorisere over temaer man er usikker på. Synse, anta og forutinnta meninger om ting og tang, og så trekke konklusjon av det. Eksempelvis: Har du ikke erfaring med å rydde i boden kan du tenke deg at du har en bod, og så anta hvordan du vil se på det å rydde i boden. Tankerekkene gjør seg natulig nok best i tekstversjon og ikke bare som en kort konklusjon.
After I saw the light I started to fear the dark.
Before I didn't know about the shadows, but now i know they are there in the dark even though I can't see them.
So I stick to the light
agklausen
En av JavelForums konger

Postby pissboy » Wed Sep 05, 2007 12:35 am

Jeg er ikke noe synser :wink:
Jeg kan jo ta utgangspunkt i rommet mitt, kan jo se ut som en bod innimellom.
DRITT TRADISJON
Pissboy
pissboy
Humorist

Postby Elise » Wed Sep 05, 2007 6:12 am

Flatpakker?
Egentlig en finfin tradisjon, så lenge alt går etter planen. Mye lettere å få i hus..

Nattevakter?
Har lite erfaring med tradisjonelle nattevakter. Soving på kontorgulv er ikke å anbefale, men av og til nødvendig. Dårlig søvn, gode penger, men bør ikke skje for ofte..

Buss er en fin ting.

Jobbehelg ?
Nei

Rydding av boden?
Egentlig mest psykisk terror, når man faktisk kommer i gang, kan det faktisk være en trivelig ting. Utrolig hva man finner igjen, og utrolig deilig å se søppelsekkene/kassene som forsvinner når alt annet er i orden.

:lol:
Elise
Superposter

Postby agklausen » Fri Sep 07, 2007 1:15 am

Elise da. Dette er jo ikke en tråd for "ja" eller "nei" spørsmål. Ei heller om noe er en "fin ting". Du må bestemme om det er Bra eller Dritt tradisjon. Elsk eller hat. Enten eller. Bra eller Dritt.
Before I didn't know about the shadows, but now i know they are there in the dark even though I can't see them.
So I stick to the light
agklausen
En av JavelForums konger

Postby Elise » Fri Sep 07, 2007 9:36 am

Uff da..

Oki, nærmere presisering følger:

Flatpakker?
Egentlig en finfin tradisjon, så lenge alt går etter planen. Mye lettere å få i hus
:bra tradisjon, "elsket" er å ta noe hardt i

Nattevakter?
Har lite erfaring med tradisjonelle nattevakter. Soving på kontorgulv er ikke å anbefale, men av og til nødvendig. Dårlig søvn, gode penger, men bør ikke skje for ofte..
: dårlig tradisjon, "hatet":nei

Buss er en fin ting.
: kjører mye buss og tog, og har ikke noe nært forhold til utslitte dempere, men ville nok regnet det som en dårlig tradisjon om jeg hadde hatt bil. Her passer kanskje ordet "hate"

Jobbehelg ?
: har god er faring her, og må vel si meg kvalifisert til å kunne si dårlig tradisjon, men dog ikke "hatet". Ok tradisjon til tider.

Rydding av boden?
Egentlig mest psykisk terror, når man faktisk kommer i gang, kan det faktisk være en trivelig ting. Utrolig hva man finner igjen, og utrolig deilig å se søppelsekkene/kassene som forsvinner når alt annet er i orden.
: finfin tradisjon, men heller ikke "elsket"

Da håper jeg virkelig at alle svar tilfredstiller forumets krav til korrekt posting på spesifikke tråder kjære Klausen :mrgreen:
Elise
Superposter

Postby hege » Tue Oct 02, 2007 12:40 pm

Flatpakker er jo en genial ting!
Lego for "voksne" :D
hege
Pengedama
Pengedama

Postby agklausen » Tue Oct 02, 2007 4:51 pm

Elise wrote:Da håper jeg virkelig at alle svar tilfredstiller forumets krav til korrekt posting på spesifikke tråder kjære Klausen :mrgreen:

Joda. Ser bra ut det :wink:
So I stick to the light
agklausen
En av JavelForums konger

Postby agklausen » Sat Oct 06, 2007 12:47 pm

Etter som temperaturen inn sjelden tilsvarer temperaturen ute tar jeg ofte en tur ut for å kjenne hvor fort jeg fryser før jeg bestemmer meg for om jeg skal gå med jakke eller ikke. Bra eller dritt tradisjon?
So I stick to the light
agklausen
En av JavelForums konger

Postby atlecm » Sat Oct 06, 2007 2:46 pm

Merkelig tradisjon...Har du ikke termometer og livserfaring?
Atle Coward Markussen
www.atlecm.com
atlecm
En av JavelForums konger

Postby KnutK » Sat Oct 06, 2007 5:04 pm

atlecm wrote:Merkelig tradisjon...Har du ikke termometer og livserfaring?

Bra Atle, veldig bra! :wave
Det er bedre å drite seg ut enn å dø av forstoppelse....
KnutK
En av JavelForums konger

Postby agklausen » Sat Oct 06, 2007 7:49 pm

Termometer har jeg ikke, nei. Og livserfaringen tilsier at det er like greit å gå ut og sjekke været som å se ut vindu. Når du går ut får du et langt bedre inntrykk av været enn om du ser ut av vinduet. Har blitt lurt av det flere ganger tidligere, så det har jeg slutta med
So I stick to the light
agklausen
En av JavelForums konger

Postby pissboy » Sun Oct 07, 2007 4:01 am

Skal si meg litt enig med Klausen i denne saken. Her på Lillehammer er det kun termometer som gjelder. Her kan det væer 0 grader om det så er overskyet og tåke eller om det knall sol. har lært meg å ikke stole på det som man ser ut av vinduet. Men jeg merker det på rommet om morran siden vinduet mitt står på vidt gap samma åssen vær det er.
Pissboy
pissboy
Humorist

PreviousNext

Return to Åpen post