Trøtt og lei, sitter på skolen.....igjen, blir aldri ferdig her virker det som.
for vel gjøre som alle de andre gangene, taste litt på javelforum å generelt kjedemeg. God Mandag!
Grunnen til at jeg svarer paa denne maaten er for at de som skriver innlegene saann hele tida skal skjoenne at det er litt koeddent aa lese
Jeg på jobb i Arendal. Igjen...
After I saw the light I started to fear the dark. Before I didn't know about the shadows, but now i know they are there in the dark even though I can't see them. So I stick to the light
Idag er jeg faktisk hjemme i Kr.sand. Har klippet plen og spylt litt i gården. I tillegg til vanlig veranda-tjeneste, selvfølgelig
After I saw the light I started to fear the dark. Before I didn't know about the shadows, but now i know they are there in the dark even though I can't see them. So I stick to the light
hoho.. jeg har forflyttet meg. nå er jeg ikke lenger på Madla.. tror ikke jeg reiser tilbake dit med det første heller... i dag har jeg begynt nytt kurs på sessvollmoen. i hele 8 uker skal jeg bli enda flinkere i sanitet og forhåpnetligvis, skal jeg på sjøen etter det
jepp jepp, da er jeg hjemme på sommerferie noe jeg skal være de neste tre månedene:) siden sist har vi forresten vært på topptur i jotunheimen (med feller) knallfin tur i norsk natur!
hjemme igjen, etter en fæl dag med komf og the reaping!
Gud jeg hater Søndager...å Mandag...å litt Tirsdag, ikke såmye Onsdag, men mye Torsdag. Fredag & Lørdag er derimot finfint.