Good thinking. Er egentlig planen min og, det. Å finne ei dame som har litt spenn å rutte med, så jeg får hjelp til å betale ned lånene mine.
Men jeg har dog en mistanke om at du ikke er kilden til visdom for HVOR jeg kan finne ei sånn dame
Nå har jeg aldri sagt at at jeg skal finne meg ei dame bare fordi jeg har handlet. Driter i pengene på den fronten.
Samma hvem son leier hos meg, bare de er snille og greie.
Tør jeg anbefale noen greie jenter fra vestkanten i oslo. Har noen i klassen. Der er det fedre med toppstillinger i Statoil osv. Tror det er ganske messig.
Jeg prøvde å finne noen som kunne betale ned lånet for meg, men det endte i giftemål og barn(etterhvert) og da går det ikke fortere med lånet, tror meg...
Atle: Finne ei dame fra beste vestkant, jeg er skeptisk, da ser vi jo fyren allerede mindre enn vi pleier. Jeg har et forslag: Keeper på Våg Vipers. Like gammel som deg. Pen jente, kommer fra området hvor du har din andre leilighet. Inger Lise inviterer gjerne til fest, så du kan treffe henne. Kanskje aktuelt for deg og Klausen.
Enig med Atle. Det fra Vipers sidene viste jo igrunn bare at ho har spenst. Ikke overraskende for en håndballkeeper. Ei heller en drawback. Bilde fra fevennen var jo litt uheldig med tanke på motsol og litt kornete. Vanskelig å komme med noen bedømmelse av dette. Dog skal du absolutt ha for innsatsen, Hilde
Jeg må si at jeg syntes hilde kommer med kloke ord her, dette er sikkert noe for Atle, Ei som reiser mye riktige proposjoner og blond i tillegg til at hun er atletisk.