I Mandal På jobb med Siren. Stille og fredelig. Pizza'n står i ovnen og det er stille på radioen. Deilig...
After I saw the light I started to fear the dark. Before I didn't know about the shadows, but now i know they are there in the dark even though I can't see them. So I stick to the light
Sitter på jobb. Masse fulle folk i Lillehammer idag pga hopprennet som var idag. Allerede snakka med politiet en gang idag. Regner ikke med flere samtaler. Faen ta fulle idioter som skal følge etter folk hjem på hotellet for å gi dem et alvorsord. Da er det bare å ringe politiet så legger de beina på nakke å løper faen så fort vekk. Det gjorde iallefall han idag.
Hjemme med halsbetennelsen min og teller på knappene til morgendagens eksamen... Heldigvis ikke feber i dag da, men jeg har helgardert meg med piller til i morgen!
Klar for nye eventyr
"Be careful, there's more than enough rope to hang yourself with."
PÅ jobb. Idag er det birkebeinerrennet. Så nå skal folk snart opp å spise frokost, bare 30 min igjen til frokosten åpner. Sier bare en ting, de gærne har det godt.
Han har av en eller annen grunn fått forståelsen av at Forschen er som å være innsatt...
Jeg for min del er tilbake på hytta etter jomfruoppdraget på scooter. Det gikk supergreit
After I saw the light I started to fear the dark. Before I didn't know about the shadows, but now i know they are there in the dark even though I can't see them. So I stick to the light