Godt det finnes midler på denne festen som kan hindre denne spredningen Men det må nok riktig sterke saker til for å ta knekken på det. Best å "medisinere" seg litt på forhånd
Er forresten hjemme, før avreise imorgen...
Den som intet våger, intet vinner! Den som intet vinner, burde brukt pengene på noe viktigere..
Hjemme. Ble ringt inn på jobb i dag halv elleve, og kjørte sykebil 11-19. Nå skal jeg straks på jobb igjen 23-07. Kjempestemning. I alle fall den turen 11-19, da det var 100% overtidstillegg med ekstratillegg oppå det igjen
Klar for nye eventyr
"Be careful, there's more than enough rope to hang yourself with."
Kristoffer: det er planen, ja.. så jeg slipper å slite med denne lidelsen alene...
og det blir rolig fest for min del.. da jeg skal kjøre åtte timer til bergen dagen etterpå.. for første gang skal jeg gå på røde kors fest uten alkohol... spennende
er forresten i bergen.. kommer hjem i morra herlig!!
Hjemme og slapper av med Heroes før Startkamp. Forøvrig deilig å våkne etter noen relativt fuktige kvelder på byen og ikke ha vondt i hodet pga for mye røyking. Ikke hjelm noen av dagene
After I saw the light I started to fear the dark. Before I didn't know about the shadows, but now i know they are there in the dark even though I can't see them. So I stick to the light
Jeg har ikke gjort noe fornuftig i dag. Bortsett fra en tur til tannlegen. Ellers så er skuffelsen stor med tanke på at jeg dro fra finvær i Bergen og kom hjem til øspøs.. Festlig!