da befinner jeg meg noe nord for kjevik lufthavn. Sitter i en form for kjellerstue å banner over gjøken som har slått en spiker gjenom k-røret jeg skal bruke. Lukter overtime av denne jobben....
I god student stil har jeg vært ute idag. En ting som er litt urovekkende er at det SNØR . MEn jeg har snakka om OL-94 og pins med taxi sjårfør så det veier opp. Så det er ingen tvil, jeg ElSKER Lillehammer.
Går hjemme og venter på å gå.. Er fortsatt fem timer igjen, men dog... Har forresten vært et annet kjipt ærend istad.. Og vært på skolen har jeg.. Så.. det ar min dag.
Den som intet våger, intet vinner! Den som intet vinner, burde brukt pengene på noe viktigere..
sitter på rommet mitt i bergen og venter på at klokka skal bli så mye at det passer seg å kjøre til flyplassen og hente mari og katrine!!! så denne helga blir det shopping og byen for alle penga gleder meg!!!!!!
da sitter jeg og hypro på haukeliseter. Skjer ikke ting her før halv 10. Så vi har rast svære istapper og lest detmeste av ting som kan leses. Dog været er flott og føret er knall (tror vi) kan bli ei kul helg, nå går vi vel snart ut på toppen bak og renner litt ny new school.
After I saw the light I started to fear the dark. Before I didn't know about the shadows, but now i know they are there in the dark even though I can't see them. So I stick to the light