En liten oppdatering: Vært - hjemme i Portør utenfor Kragerø, innom i AMK for å hente film, innom hjemme i Kr.sand for å bytte innhold i sekken, i depot for å hente noen av de tingene som var glemt da resten dro opp, hos Martin og levert nøkkelen etter at jeg var i depot, i bilen på Rv9.
Er: På Hytta på Hovden. Er, som vanlig nesten, på ambulansen, og det er ikke så mye å gå ut for. Mildværet gjør at det er mye gøyere å se de som er ute svinge seg på isen. Både til fots og i bil. Arti arti

Har forresten testet skiene og bakken idag. Rakk akkurat en tur før lunsj. Føret var noe bløtt, men absolutt greit. Digg å få nedoverskia på beina igjen. Kjente godfølelsen var der. Testet dette trikset med mp3-spiller i ørene under nedfarten, og Metallica fungerer godt sånn sett. Traff heldigvis ikke noen skadde personer på tur ned, for tror det kan være litt knot å måtte dra ut pluggene når du spør hva som er skjedd, for så å plundre med å få de inn igjen når situasjonen er avklart. Prøver dog å gjenta sukessen imårra, og håper på mer enn 1 tur i trekket. Må jo stå noen ganger for å kunne gå med hevet hode når jeg kommer ned i lavlandet igjen. Ikveld er det dog ganske mildt ute, så er litt skeptisk til føret. Er det åpent skal jeg ut å prøve igjen imårra uansett. De meste annet er fikset nå. Stort sett.
After I saw the light I started to fear the dark.
Before I didn't know about the shadows, but now i know they are there in the dark even though I can't see them.
So I stick to the light