Når man hører musikk, så har man gjerne minner til sangene...er det noen dere har spesiellt gode minner til?
Jeg kan nevne i fleng:
Nybøband -
Folkevognbuss - Gode minner fra fester på Gamlemetten på Jan Mayen.
Åsmund Åmli Band - Gode minner fra div fester på Hovden (de tidlige årene).
Vassendgutane - Granada, Ungkar med dobbelseng, Hei Reidar - Gode minner fra div fester i Flekkefjord med kvinesdøler og andre raringer.
Benny Borg - Morgan Kane - Gode minner fra fester med Jan Terje på Jan Mayen.
DDE - Rompa mi - Gode minner fra to-tre vinterfinaler på Hovden hvor mang et bord har omkommet og Martin og Åsmund tar snarveier og vi fjerner hele køen fra XO.
Dumdum Boys - Splitter pine - Gode minner fra div afterski på Hovden hvor man skal forklare dansker hva
splitter pine betyr.
Jokke - Her kommer vinteren - Gode minner fra perioden mellom vorspiel og byen, når Martin, Pål og jeg synger diskant mens Hilde prøver å holde bilen på veien mellom latterkulene.
Jokke - To fulle menn - Gode minner fra ekte sommerfester på Boen med Bård-sikre kulisser og så mye is tilstede at Caledonien var i fare for å gå tom.
Luxus Leverpostei - Plastisk kirurgi - Gode minner fra festlige fester på Hesten og Maritim hvor antallet gjester ikke betyr noe særlig.
Odd Nordstoga - Kveldssong for deg og meg, Farvel til deg - Gode minner fra Jondal hvor HST ble stiftet.
Postgirobygget - Forsvarets luftvernrakett - Gode minner fra dykketurer hvor man finner ting som sprenger og ikke finner båten.
Steven Kvinlog - Sykkel - Gode minner fra Flekkefjord.