OK, eg skal ikkje forlange at du skal skrive all bildetekst på nynorsk (noko du sjølvsagt burde når du skriv om Hovden), men: Du kan ikkje skrive stadnamn på bokmål! Det heiter ikkje Hartevann!
(Syntes eg kunne tillate meg litt kjeft her sidan du pirkar på feil bruk av verb mm hos Pippi).
pippi langstrømpe wrote:For en grusom feil Atle. Nå fikk du smake din egen medisin. Den som ler sist ler best ! HA.. HA..
Dust, det skal ikke være mellomrom før utropstegn.
KnutK wrote:Men...jaktrifle på sauesanking, fårikål?
Endel dyr hadde vært skremt av rovdyr, så de var ganske rabiate. Hvis de ble for ille og de ikke fikk de med seg ned så skjøt de de heller enn å la de være igjen.
Catching up on things you didn't get to do whilst you were getting ready for your great exploration-trip?
After I saw the light I started to fear the dark. Before I didn't know about the shadows, but now i know they are there in the dark even though I can't see them. So I stick to the light
Veelll...ikke så enkelt. Jeg må gjøre det på natta...helst...og det er ikke så enkelt da heller. Dreamweaver takler ikke tregheten, så jeg må FTP'e opp bildene ganske manuelt.