De er ikke merket, men vi betalte for å lage de, så vi fant ut at det ikke var vårt ansvar.
Hege: GT er en drink som er bra mot malaria. Gin og tonic (og is).
Merker at du begynner å stige i samfunnslagene, Atle. Jeg trodde GT var en type bil... Gin'n'tonic er vel en drink for fiffen, er det ikke?
After I saw the light I started to fear the dark. Before I didn't know about the shadows, but now i know they are there in the dark even though I can't see them. So I stick to the light
Har ikke peiling på Gin. Tror Beefeater er gin... Tonic er jo bare en type vann, er det ikke?
After I saw the light I started to fear the dark. Before I didn't know about the shadows, but now i know they are there in the dark even though I can't see them. So I stick to the light
Kinin? Er ikke det en gift som ofte ble brukt på Poirot sin tid?
After I saw the light I started to fear the dark. Before I didn't know about the shadows, but now i know they are there in the dark even though I can't see them. So I stick to the light
Gin Tonic har jeg jo peiling på, er jo favorittfdrinken min.
Bedre enn Kafffe og Baylies!
Da vi var på Sri Lanka drakk vi Gin Tonic hele tiden, kjørte Colonialstyle.
Satt på terassen i kakiklærne våre og nippet i drinker Good old times!
After I saw the light I started to fear the dark. Before I didn't know about the shadows, but now i know they are there in the dark even though I can't see them. So I stick to the light
Glemte å si jeg er tilbake i Byen og på plass i Ghettoen
After I saw the light I started to fear the dark. Before I didn't know about the shadows, but now i know they are there in the dark even though I can't see them. So I stick to the light