Moderator: Martin
agklausen wrote:Har jo løst på en litt tøff en. Som ser bra ut. Og som har GOD kjørekomfort. Ut over det har jo ikke jeg akkurat peiling på bil.
mariht wrote:tja.. da skal jeg gjøre det beste jeg kan for å finne en som passer til deg.. vanskelig å finne en tøfftøff bil med god kjørekomfort.. de er så harde.. men gi meg litt tid, så har jeg funnet den perfekte bilen

mariht wrote:okei.. da må vi først slå fast hva du trenger...
antispinn, antiskrens er kanskje en fordel i og med at du ikke er så flink til å kjøre bil om vinteren..(tilsier ryktene)
trenger du egentlig 4-hjulstrekk?
hva slags ekstrautstyr vil du ha?
og jeg må ha noen favorittmerker du liker.. så jeg har noen å gå ut i fra. wv, audi, ford(hold kjeft atle, det er bra biler)pegout.. du må jo ha en mening om noen av merkene hvertfall
agklausen wrote:Om jeg trenger 4-hjulstrekk? Når jeg ser ut vindu nå vil jeg si ja. På en generell basis vil jeg si "Trenger og trenger. Er vel mer at jeg har lyst på det"
Ekstrautstyr? Har jo ikke peiling på bil så jeg vet ikke åssen ekstrautstyr som finns. Men bra lydanlegg er viktig. Og gjerne varme i setene. Sentrallås er også greit. Og motorvarmer. Hmmm.....tror du må nevne noen ting og så sier jeg enten "Yeh or Ney"
Av bilmerker har jeg ikke så mange preferanser. Vet at japanske biler er gode. Spes Toyota. Men er åpen for forslag også her
Users browsing this forum: No registered users and 16 guests