After I saw the light I started to fear the dark. Before I didn't know about the shadows, but now i know they are there in the dark even though I can't see them. So I stick to the light
Skolen. Siste innspurt før eksamen. Åsså er det snart ferie. WOHOOOOOO. Sørlandet here i come.
Oh by the way. Fytti rakkern å varmt det er for tia. Savner brisen fra havet nå. Enten det er Grashavet eller det virkelige havet.
enig! Kjente det var UTROLIG deilig å kjenne vinden dra forbi gjenom Steinsundet (for dere som ikke er SÅ kjent, Steinsundet ligger mellom Bragdøya og Andøya)..
..nå er jeg hjemme.. godt det og..
Den som intet våger, intet vinner! Den som intet vinner, burde brukt pengene på noe viktigere..
tiina wrote:for å si det sånn er jeg glad jeg kjenner brisen fra grashavet nå, for her er det varmt. sitter på jobb i dyreparken:)
Blæ blæ blæ kjenner brisen fra grashavet blæ blæ blæ. Det ekke pent å mobbe. Sitter her på rommet mitt klokka er 23 og det er fortsatt uutholdelig varmt her inne.
Åpn opp vinduet da, Pissboy! Det pleier å hjelpe litt. Og siden du er kaptein kan du vel få en gast eller matros til å fikse ei vifte, eller fungere som det sjøl.
After I saw the light I started to fear the dark. Before I didn't know about the shadows, but now i know they are there in the dark even though I can't see them. So I stick to the light
Vinduene har vært oppe i 3 døgn så tror det ikke er det som er problemet. Med mindre problemet er at jeg slipper inn all varmen??? Kanskje jeg skal prøve å lukke varmen ute.