På kontoret etter en strabasiøs natt. Orkan siden igår kveld, er nesten sjøsyk. Måtte bruke to forsøk på å komme meg fra toalettet og tilbake til stasjonen.
atlecm wrote:På kontoret etter en strabasiøs natt. Orkan siden igår kveld, er nesten sjøsyk. Måtte bruke to forsøk på å komme meg fra toalettet og tilbake til stasjonen.
Fikk du slagside eller?
Den som intet våger, intet vinner! Den som intet vinner, burde brukt pengene på noe viktigere..
Tydelig at det ikke bare er å tasse ut på do der nede i isødet, ja. Hørtes litt ille ut. Pass på party-blæra
Jeg er hjemom en sving etter noen dager i AMK. Steike det er kjedelig å sitte der når sola steiker ute! Og ikke mye bedre å kjøre hjem i en varm bil som ikke har klimaanlegg eller noe som helst som kan gjøre det kjøligere i bilen annet enn å rulle ned vinduet og drømme om cab...
After I saw the light I started to fear the dark. Before I didn't know about the shadows, but now i know they are there in the dark even though I can't see them. So I stick to the light
Kvinnene har nok litt for mye makt i Bergen ja... Men det var jo hun som stilte med bil for å få herligheten hjem, så jeg måtte nesten være litt ettergivende. Fin var den jo også da så
Hjemme etter en vakt på bergens-sykebilen som ble litt lenger enn den skulle være grunnet en kinkig hofteluksasjon. Har for øvrig vært på noen sære turer i dag...
Klar for nye eventyr
"Be careful, there's more than enough rope to hang yourself with."
Dumt å kjøre på broa. Den kan jo få vondt. Langt bedre å kjøre over den, sånn som egentlig er ment. Og om du kjører fram over eller bak over er hip som hap, men absolutt enklest å kjøre framover for å komme fram og over.
Jeg er (surprise, surprise) på jobb i AMK
After I saw the light I started to fear the dark. Before I didn't know about the shadows, but now i know they are there in the dark even though I can't see them. So I stick to the light