Hvor er dere?

Her kan du skrive alt om ingenting, og ingenting (ok, kanskje litt) om Island

Moderator: Martin

Re: Hvor er dere?

Postby agklausen » Mon May 12, 2008 8:50 pm

Trodde dere skulle paint-balle på lørdag, jeg? Har lyst til å være med en gang. Det er kongefett!

Så litt om utdrikkningslaget:
Vi møtte opp på ICA Dvergsnes (tidl Rimi) før vi troppet opp hjemme hos Pål og Åshild litt over 9. Åshild var oppe, mens Pål sov de uskyldiges søvn og ante lite og ingenting før det sto fullt av folk på rommet hans. Han fikk på seg en gammel RK-kjeledress og vi bega oss i vei til første trinn på turen: Fjøsstell på Rosshaven hos Therese og Frank. En oppgave Pål klarte utmerket. Etter hvert ble det litt skittkasting som resulterte i at noen av de skuelystne måtte rømme stallen. Etterpå bar det til byen og det var klart for den mer kosmetiske delen av utdrikkningslaget: Voksing av legger. Ikke så veldig fornøyd, og med kommentarer som "Æ hater dere alle sammen" ble Påls høyre legg smurt inn med voks av Frk Lück i Dronningensgate. Tre raske nøkk, og vips var fremsiden av leggen hans glatt som en barnerumpe. Han fikk tilbud om å fortsette, noe han ikke ønsket, og medlidenheten selv (Martin) lot han slippe. Etter en liten sving innom bursdagsselskapet til Geheb med gratisk blaudis bar det avgårde til Villkatt for neste punkt på programmet: Gokart. En sann sukess. Captain Slow ble akkurat slått av Knut i å komme nederst på alle ranking-listene. Kjetil vant det hele, og Pål klarte en god 4.plass. Og det de sier om at kartene er like gode er bare a load of bullshit. Det er klar forskjell mellom de. Etter en liten pit-stopp på Kiwi på Brennåsen bar det opp i Kulia's dype skoger for det neste punktet på dagens plan: Paintball. De første 4-5 rundene var vi 7 mot 7 i kampen om bensinkanner. Resultatene vekslet, men det var tydelig at noen hadde spilt painball endel mer enn andre. Og vi har alle blåmerkene som bevis. De to siste rundene ble kjørt med et litt annerledes opplegg. I den ene var det også to lag, men det ene besto av Pål og Papphild (en pappfigur av Åshild) mens vi andre bemannet lag 2. Scenariet var enkelt: Pål skulle beskytte seg selv og Papphild etter beste evne, og tålte så mange treff han orket. Og han klarte seg lenge etter at vi fant han. Papphild klarte seg ikke fullt så godt. Siste runde var det igjen klart for 7 mot 7. Det ene laget lå i bakhold mens det andre skulle eskortere Presidenten (Pål) gjennom området. Bakholdet vant etter en heftig skuddveksling. Til slutt var det en siste sekvens der alle tålte så mye de orket og de siste kulene skulle brukes opp. En heftig skuddveksling utspilte seg over en åpen slette og malingen fløy over alt. Til slutt dro vi alle ut til en bunkers på Flekkerøya som dykkerklubben der ute disponerer og drakk oss lystige til langt utpå quisten. Pål og Kristian holdt ut lengst og bikka vel omkring kl 9 eller no.
De som var med på utdrikkningslaget var: Pål, Martin, Kjetil, Yngvi, Knut, Magnar, Sveinung, Terje, Dag Thomas, Frank, Trond, Eugen, Lars Olav, Kristian og meg.
After I saw the light I started to fear the dark.
Before I didn't know about the shadows, but now i know they are there in the dark even though I can't see them.
So I stick to the light
agklausen
En av JavelForums konger

Postby hege » Mon May 12, 2008 10:43 pm

mortuss wrote:Hjemme fra en ikke så givende vakt i Søgne, sammen med Søgne og Sogndalen.
Med båten, på henger.

Så det ble noe av den "vakta" ja?
Hadde forventet å få beskjed...enten meg eller Fredrik, men neida.
"Det er ikke gull alt som glitrer!"
hege
Pengedama
Pengedama

Postby sjefen » Tue May 13, 2008 8:11 am

På skolen. Skulle visst ikke ha forelesning før 12 i dag fant jeg ut. Småbittert...
Klar for nye eventyr

"Be careful, there's more than enough rope to hang yourself with."
sjefen
Superduperposter

Postby mortuss » Tue May 13, 2008 10:13 am

Vi fikk beskjed, ja. Altfor seint. Og feil beskjed. Det endte med at vi måtte ta opp igjen båten, og komme til Søgne 2,5 timer for tidlig. vi kunne FINT htt tid til overnattingsturen hvis vi hadde fått riktig tid! BLÆ!

Kjedelig vakt, kjedelig kamp!

Ellers; hjemme å leser til matte
Den som intet våger, intet vinner! Den som intet vinner, burde brukt pengene på noe viktigere..
mortuss
Superduperposter

Postby Elise » Tue May 13, 2008 11:09 am

Med nesen i bøkene...og øynene på overtid....
Elise
Superposter

Postby småen » Thu May 15, 2008 1:42 pm

hjemme, etter en liten visitt hos bil-tilsynet for å avlegge teori prøve
Må bare b-klage hvis d er mange trykleifer
småen
Superposter

Postby sjefen » Thu May 15, 2008 2:58 pm

Ble prøven avlagt med hell?

Jeg er hjemme med alle bøkene mine.. Eller dvs jeg har jo ikke alle her, men noen. De nyeste. Fine bøkene med mye tegninger :)
Klar for nye eventyr

"Be careful, there's more than enough rope to hang yourself with."
sjefen
Superduperposter

Postby småen » Thu May 15, 2008 3:09 pm

ja, med stort hell :biggrin:
Må bare b-klage hvis d er mange trykleifer
småen
Superposter

Postby heidi » Thu May 15, 2008 7:04 pm

bergen... noe bekymret.. usikkert om jeg kommer meg hjem i morra, siden det kanskje blir streik på flesland.
hvis ikke blir det enten bil hjem i morra eller 17. mai i bergen..
Det ordner seg alltid for snille jenter!
heidi
Veldig aktiv poster

Postby mortuss » Thu May 15, 2008 7:15 pm

Jeg har tro på at du kommer deg hjem :smile:
Alltid fint med litt god tro i bakhånd.
Den som intet våger, intet vinner! Den som intet vinner, burde brukt pengene på noe viktigere..
mortuss
Superduperposter

Postby Pyro » Thu May 15, 2008 9:07 pm

Jeg tror det kommer noen ville fanatikere, å brenner Flesland til grunnen!
förvaras utom syn- och räckhåll
Pyro
Mr. Über

Postby hege » Thu May 15, 2008 10:32 pm

Hjemme og henger og lar rett og slett være å tenke på at det er en ny eksamen i morgen tidlig... :happy:
"Det er ikke gull alt som glitrer!"
hege
Pengedama
Pengedama

Postby agklausen » Thu May 15, 2008 11:05 pm

AMK...igjen...

Satser også på at du kommer deg hjem, Heidi. Kjipt å bli stående og se på et regnvått tog i Bergen hvor alle i bunad går med regncape over mens folket i Kr.sand er overøst med sol og godvær :wink:
After I saw the light I started to fear the dark.
Before I didn't know about the shadows, but now i know they are there in the dark even though I can't see them.
So I stick to the light
agklausen
En av JavelForums konger

Postby Pyro » Fri May 16, 2008 6:29 am

blir sikkert en ny bybrann på 17. mai.

Uansett, litt seint ute til jobb idag, men pytt pytt.
förvaras utom syn- och räckhåll
Pyro
Mr. Über

Postby atlecm » Fri May 16, 2008 9:39 am

heidi wrote:bergen... noe bekymret.. usikkert om jeg kommer meg hjem i morra, siden det kanskje blir streik på flesland.
hvis ikke blir det enten bil hjem i morra eller 17. mai i bergen..

Det ser ikke så lovende ut..
http://www.fvn.no/trafikk/article583788.ece
Atle Coward Markussen
www.atlecm.com
atlecm
En av JavelForums konger

PreviousNext

Return to Åpen post