Idol 2006

Her kan du skrive alt om ingenting, og ingenting (ok, kanskje litt) om Island

Moderator: Martin

Hva mener du om Idol?

Idol er konge!
3
20%
Vel.. alle andre ser det jo, så.. jeg må jo og det da
1
7%
Grei underholdning hvis Skavland blir for kjip
2
13%
Idol sucks bigtime badass!!
4
27%
Æsj, nei det følger jeg ikke med på.. (Men heia Vivian..)
5
33%

Total votes : 15

Postby kristin » Sun Apr 30, 2006 11:50 am

hallooo, oda var med i idol i år, hun røyk ut for ikke veldig lenge siden... hun som alltid havnet i stolen vettu! Jonas var ikke veldig bra på fredag, wisnu var best... nå er det Alex som gjelder, han var så sykt bra forrige gang! og Klausen- Vivians kjole på fredag var dødsstygg!!!
kristin
Begynner å komme seg

Postby agklausen » Sun Apr 30, 2006 6:37 pm

Oda ble observert i salen på reprisen, så nå vet jeg hvem det er snakk om.
Ellers syns jeg Aleksander og Vivian gjorde det best på fredag. Med Marita som god runner up. Jonas og Wisnu var ikke helt heldige med sine framføringer, og det gjorde lite at Wisnu røyk ut. Han har ikke gjort det så bra i det siste. Og jeg syns han har litt kjedelig stemme.

Kjolen til Vivian var slettes ikke stygg. Den var lekker!!
agklausen
En av JavelForums konger

Postby tiina » Sun Apr 30, 2006 9:19 pm

Kjolen falt ikke i smak hos meg heller...

Men det er jo ikke nye stjerner som kommer ut av Idol, se på Kjartan eller Jorun, de kommer jo aldri til å oppnå samme status som sjernene som var før.. Så tror ikke du trenger å bekymre deg martin..:)
tiina
Aktiv poster

Postby kristin » Mon May 01, 2006 10:18 am

agklausen wrote: Wisnu var ikke helt heldige med sine framføringer, og det gjorde lite at Wisnu røyk ut. Han har ikke gjort det så bra i det siste. Og jeg syns han har litt kjedelig stemme.

Kjolen til Vivian var slettes ikke stygg. Den var lekker!!

du hakke peiling!!! seriøst, når du sier at wisnu ikke har gjort det bra i det siste :shock: - seriøst, da han sang "never be afraid again" av Christian Waltz, det var jo tidenes fremføring!!

og kjolen var fæl...
kristin
Begynner å komme seg

Postby agklausen » Tue May 02, 2006 1:32 am

Så ikke Wisnu fremfør den sangen. Uttaler meg på bakgrunn av det jeg selv har sett, som ikke er så mange episodene.

Enig med deg Tiina. Vinnern blir huska til singelen har gått folk på nervene i lang tid, og glemmes etter sommeren. Norge er et lite land, og det er ikke plass til flere stjerner. Kurt Nilsen stakk av med seieren, og er nok den eneste som vil bli husket lenge.

Men de som ikke vinner gjør det jo bedre enn vinnerne. Sikkert mye fordi de kan gjøre litt mer som de vil, og slipper at produsentene styrer hele plateproduksjonen. Se på Tone (voff voff) Damli Aaberge, fx. Ga ut et album som passa ho bra. Og det samme med Ale'handro Fuentef.
agklausen
En av JavelForums konger

Postby The Dude » Sun May 07, 2006 2:19 pm

oi.. lenge siden jeg har vært her nå.. Kristin er ODA og Jonas sammen??? Sukk!!! Joans er fremdeles mitt Idol, men læll.. han kunne vel kunnet non andre

Også.. Klausen, joda Vivian er ok, men hun kan ikke vinne allikevel. Det blir på feil grunnlag. Jonas har stemmen og navnet.. altså et IDOL!

Martin, jeg støtter deg med de gode gamle idolene. Ingen slår Egil Monn Iversen, Arne Bendiksen, Wenche Myre etc.. men vi må ha inn litt nytt blod og. Tenk om musikken vår hadde stagnert med "Jeg vil ha en blå ballong"?.. Og Jan teigen ja så nettop bilde av han.. er det fler en meg som har en mistanke om at han egentlig er fra en an planet.. Ta en titt på likheten da.Image Image
Noe skummelt er det ihvertfall med ham.. Sånn sett har Klaussen rett; Vivian er nok et sunnere idol som ikke skremmer barna ihvertfall
The Dude
Veldig aktiv poster

Postby The Dude » Sun May 07, 2006 2:20 pm

hjelp.. åssen får jeg til bilder her? *litt dum jeg visstnok*
The Dude
Veldig aktiv poster

Postby tiina » Sun May 07, 2006 8:24 pm

Men når det er snakk om å vinne idol, det er jo ikke akkurat posititvt. Så hvis man faktisk liker en av deltagerne og vil gjerne kjøpe plate med den så er det ikke lurt å ste,,e den fram som vinner. For den som vinner må jo faktisk gi ut en plate slik plateselskapet vil at den skal være, og dermed ikke noe selve vinneren vil gi ut.
Så egentlig vet jeg ikke hvem som bør vinne.
Tipper egentlig Jonas kommer til å få kontrakt om han skulle ryke før..
tiina
Aktiv poster

Postby atlecm » Tue May 09, 2006 8:19 pm

The Dude wrote:hjelp.. åssen får jeg til bilder her? *litt dum jeg visstnok*

Slik. Du hadde satt / før bildet, og ikke etter. Den letteste måten å få inn bilder på er å først lime inn linken med http og det hele, så merke den, SÅ trykke på Img-knappen.
Atle Coward Markussen
www.atlecm.com
atlecm
En av JavelForums konger

Postby The Dude » Sun May 14, 2006 10:30 am

oi.. det var et stooort bilde av jan teigen det
The Dude
Veldig aktiv poster

Postby Martin » Mon May 15, 2006 1:52 am

IDOL suger, de taper terreng og seere. Idol må snart avsluttes for godt, jeg foreslår heller å gå tilbake til noe alla telentiaden, som var på LørDan i gamle dager. Det var underholdningen sin det. Desverre er det sikkert bare vi "gamle" her på forumet som husker dette...
Martin
Forumpolizei
Forumpolizei

Postby Elise » Mon May 15, 2006 6:39 am

:shock:
.....skummelt mye Jahn Teigen....
Elise
Superposter

Postby agklausen » Mon May 15, 2006 7:02 pm

HEIA REIN ALEKSANDER!!!

Ellers er Idol nå uinteressant. Vivian er ute. Ho kommer til å gjøre det bra videre. Sånn som Tone har gjort det.
agklausen
En av JavelForums konger

Postby The Dude » Fri May 19, 2006 3:49 pm

vel... da er det finale i kveld. Her blir det grandis, cola og tv2 hele kvelden.. uten tvil. Hjemme allenefest.. bare meg!! Ingen tvil om at alex er en verdig vinner.. men ALL statistikk sier at jonas skal vinne i kveld.
- Navnet: Det temaet har jeg luftet før, alle idolvinnere har et døllt fornavn og et ....sen etternavn
-Bosted: Vi begynte med Bergen, beveget oss langs kysten sørover til Stavanger, tok turen videre til Vennesla, og da er det naturlig å ende et sted på østlandet i år.. Trondheim blir for langt hopp, og litt feil retning.. det kommer først om to år.
-Ingen idolvinnere tiligere har hatt en idoldeltakerkjæreste i det de meldte seg på.. det har alex.. synd, men fjorårets vinner hadde kjæreste fra tiden i idol.. og det har Jonas.

Heia Jonas i kveld!
The Dude
Veldig aktiv poster

Postby The Dude » Fri May 19, 2006 6:07 pm

Da er vi i gang.. direkte inne fra spektrum. En fantastik åpning med idolsangen av alle de "utgåtte" deltakerene. Jubelen er som på Grand Prix... jeg blir logget på her å kommer med referat underveis.
The Dude
Veldig aktiv poster

PreviousNext

Return to Åpen post