Kjedelig!!!

Her kan du skrive alt om ingenting, og ingenting (ok, kanskje litt) om Island

Moderator: Martin

Kjedelig!!!

Postby Magnar » Wed Jan 18, 2006 9:07 pm

Jeg synes det er litt kjedelig med et diskusjonsforum som bare inneholder ting om en tur til Island... Hva skal det bety? ikke en diskusjon. En diskusjon skal være ytring av meninger. dette er dårlig!!! Derfor ønsker jeg meg selv, en primus motor for kverulering, meg selv velkommen til forumet. :idea:

magnar
Og det er faen meg sant
Magnar
Aktiv poster
 
Posts: 117
Joined: Tue Jan 17, 2006 6:54 pm
Location: Tveit

Diskusjon

Postby agklausen » Thu Jan 19, 2006 1:50 am

Enig med deg, Magnar. For lite diskusjon av viktige ting her.
En ting jeg har lurt litt på er:

Idag så jeg en avansert reklame for MESTA (tidl. Vegvesenet) som sikkert har kosta dritmye penger. Og så tenkte jeg: Har de ikke bedre ting å bruke pengene på? Bli ferdig med de prosjektene de har begynt på f.eks? Trenger de pøse ut penger på TV-spots for å fortelle at de er 300.000 som jobber der for å "få deg fram"?
User avatar
agklausen
En av JavelForums konger
 
Posts: 3248
Joined: Thu Jan 19, 2006 1:44 am
Location: Lund

Postby atlecm » Thu Jan 19, 2006 10:06 am

Gutter gutter...nå må dere lese!

Dette eminente forum (etter dette kun omtalt som "forumet") var i utgangspunktet tiltenkt å fungere som en yngleplass for gode tanker og ideer om tur til Island... Derfor står det klart og tydelig ISLAND over de nederste foraene. Diskusjonsforumet var for å diskutere hva vi egentlig skulle og ville på turen.

OVER så finnes det et forum som heter "Åpen post" der man kan skrive hva man vil om hva og hvem man vil...iallefall nesten.

Har dere noe imot at jeg flytter denne posten til "Åpen post" for å få litt system i verden?

Da kan jeg kanskje komme med noen meninger om veistandarden også.
Atle Coward Markussen
www.atlecm.com
User avatar
atlecm
En av JavelForums konger
 
Posts: 3373
Joined: Tue Jun 28, 2005 7:02 pm
Location: Kristiansand/Lillesand/Longyearbyen
Skype: atlecm

re: veistandard og reklame.

Postby Magnar » Thu Jan 19, 2006 1:53 pm

Jeg må si meg enig med Klausen i at disse reklamene er helt bortkatede penger. De har jo ikke en vanlig kundekrets slik som Peppes, eller noe å selge, slik som Cubus. For de pengene de bruker på reklame kunne de sikkert asfaltert veien fra Evje til Hovden. Så ja, dette er helt latterlig... Men det sier vel også noe om den generelle pengeoppfatning i dette fantastiske landet vi bor i. når det er viktigere å si at de er flinke i jobben sin enn å lage trygge skoleveier. :!:
Og det er faen meg sant
Magnar
Aktiv poster
 
Posts: 117
Joined: Tue Jan 17, 2006 6:54 pm
Location: Tveit

Postby agklausen » Sun Jan 22, 2006 10:51 am

Eventuelt kunne de faktisk ha lagt litt flid i brøytinga i byen her. Det funker ikke å si at "vi får ikke brøytet bedre fordi folk parkerer midt i gata" når de for det første brøyter bare på natta når alle bilene står parkert, og for det andre ikke brøyter parkeringsplasser der bilene kan stå. Hvis de brøyter i det hele tatt, da.
User avatar
agklausen
En av JavelForums konger
 
Posts: 3248
Joined: Thu Jan 19, 2006 1:44 am
Location: Lund

privatisering.

Postby Magnar » Sun Jan 22, 2006 3:27 pm

Sant nok... de er vel kanskje en av de mest inneffektive bedrifter noen sinne. De har vel hentet inspirasjon fra regjeringa. Det vi trenger i Norge er privatisering og konkurranse på alle fronter. Helse, skole og veier. Vi har jo et system som nesten grenser til det kommunistiske. ikke lov med private skoler, og monopol på de tingene som burde forbedres. Jeg mener at privatisering og anbud kan øke standarden på mye!
Og det er faen meg sant
Magnar
Aktiv poster
 
Posts: 117
Joined: Tue Jan 17, 2006 6:54 pm
Location: Tveit

Re: Kjedelig!!!

Postby atlecm » Tue Jul 08, 2008 8:16 am

Jeg fant jammenmeg en kjedelig-tråd her. Det kan vel ikke stemme? Er det noen som kjeder seg?
Atle Coward Markussen
www.atlecm.com
User avatar
atlecm
En av JavelForums konger
 
Posts: 3373
Joined: Tue Jun 28, 2005 7:02 pm
Location: Kristiansand/Lillesand/Longyearbyen
Skype: atlecm

Re: Kjedelig!!!

Postby Pyro » Tue Jul 08, 2008 2:02 pm

jeg gjetter på Atle
förvaras utom syn- och räckhåll
User avatar
Pyro
Mr. Über
 
Posts: 1239
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:47 pm
Location: kjelleren


Return to Åpen post

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 11 guests

cron