Velkommen tilbake fra andre land!

Her kan du skrive alt om ingenting, og ingenting (ok, kanskje litt) om Island

Moderator: Martin

Velkommen tilbake fra andre land!

Postby Elise » Fri Mar 17, 2006 8:11 am

:wc Det har vært en stille uke her i JavelForum, og selv om jeg nå er litt tidlig ute, så ville jeg bare ønske dere langveisreisende velkommen tilbake, når dere lander på norsk jord i løpet av helgen en gang. Håper dere har gode bilder å dele med oss som har slitt kontorstolen og tastaturet denne uken :data i stedet for å kjøre stein inn i brettet, knekke staver, slå seg litt helselaus og ellers slik moro en slik tur ville innneholdt. Satser på barnevakt til onsdag for å hilse på extrem folket!
:wave

morro med disse :lol: ....
Elise
Superposter

Postby atlecm » Fri Mar 17, 2006 3:23 pm

Jepp, bilder forventes.

Tror kanskje jeg må se de når jeg kommer hjem...tipper det er endel.
Atle Coward Markussen
www.atlecm.com
atlecm
En av JavelForums konger

Postby agklausen » Sun Mar 19, 2006 7:08 pm

Ligger et lite knippe ute på sida mi nå :wink:
Noen få glimt fra Østerrike
agklausen
En av JavelForums konger

Postby Martin » Wed Mar 22, 2006 2:57 am

Ja, det finnes menge bilder. Merkelig nok viser det seg igjen at det blir tatt så mange flere bilder på afterski, enn når en kjører på ski, et merkelig fenomen det derre.

Bilder kommer nok til å komme på WEB, men jeg ihvertfall må finne et greit sted å legge dem ut. Dersom noen har noen gode forslag er det bare å komme igjen.

Det viser seg da, at i Østerrike, er tre-grensa, på nærmere 2000 meter, det er egentlig ganske imponderende, og der oppe er det ikke bare buskas og dverg-bjørk, men skikkelig svære trær som svaier 20 - 30 meter oppe i lufta.

Vi hadde jo med en fotograf, i tillegg til alle hobbyfotografene, han har sagt at des skal komme bildekopier til oss som var med, som gjerne viser dem videre til folk som ikke var tilstede.
'
TAkk for meg
Martin
Forumpolizei
Forumpolizei

Return to Åpen post